منتديات قطورة

يد واحدة وقلب واحد

الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
♥ زمـــرده ♥
مدير عــام
مدير عــام

انثى
محل إقامتك : فى بيتنا
العمل/الترفيه : طالبه
جنسيتك : مصرية
المزاج : مع نفسى

مُساهمةموضوع: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الخميس أغسطس 13, 2009 4:40 am

السلام عليكمازيكم يا اعضاءقطوره
طبعا كلنابنسمع عن ظاهره اسمها حب النتفى منها صادقوفي منها تسليهانا بتكلم هنا عن التسليهوبوضح الموضوع بمثال بسيط (( قصه قصيره ))ويارب يعجبكم_____________________________________فى احد المنتدياتواحد بيبعت لواحده- هاى ... ممكن نتعرف يامون؟* اهلا يا مان .... اكيد يا سكر- ده ميلى ... مستنى اضافتك ... شاووووو__________________________وعلى الميل___________- ازيك يا مون* تمام ... وانت ؟- زى الفل* انت اسمك ايه ؟- اسمى تامر 19 سنه... وانتى ؟ ((( وهو اصلا اسمهبيومى )))* شاهينازوبيقولولى يا شاهى ... 17 سنه (( وهى اسمها حسنيه ))- اتشرفت بمعرفتك يا مون* الشرف ليا يا مان- سلام دلوقتى عشاناروح اجيب العربيه من التوكيل (( وهو اصلا نازل يأجر العجله بتاعته ))* اوكى ... شاوووو______________________________وفى المره التانيه على الميل__________________________- وحشتينى اوى يا شاهى* وانت كمان ياتموووره- تصدقىمكنتش اعرف انك هتوحشينى كده* ولا انا- عايز اصارحك بحاجه* قول- انا معجب بيكى .... وتقريبا كده هحبك ((( انجزى وقولى هتوافقىنتسلى ولا لا )))* وانا كمان معجبه بيك (( هو ده الكلام ))- نفسى نتخطب* وانا اكتر- خلاص ايه رأيك نعمل خطوبه على الضيق فى غرفة شات* موافقه بس انا كاننفسى نعمل حفله فى موقع كبير ... يلا المهم اننا معبعض- اوكى يا حياتى__________________________________________________ ______________وفىالمره التالته__________________-الخطوبه كانت رهيبه يا حياتى ....* ميرسى يا هارتى- بس انا متضايق عشان الواد اللى اسمه ميمى ده ... شفتى كان قاعد يقولك ايه ويرد عليكى انتى بس* فيها ايه ... مهو صاحبى- صاحبك؟* اه طبعا- انا مقبلش اخطبواحده بتكلم ولد غيرى ((( حجه عشان يفلت منها ))* نعممممممم يا خويا ((( الاصل بان ))اذا كنت انا ملففاكورايا فى غرف الشات والمواقع .... وفى الاخر تقولى مقبلشوبعدين ديه صداقهبريئه- قولت تسيبيه* لأه .... الرأىرأيى- خلاص خليهينفعك .... الوداع*اشطه...مع الف سلامه((( بتنفذ مثل قالى الوداع قولتله اشطه ))__________________________________________________ _______________ومنهنا تبدأ القضيه_____________من الاخر كده كل الكلام اللى فوق ده هزار طبعابس بيحصل بقىمش بالتفاصيل ديه بسبيحصلللناس اللى عايزهتتسلىطيب ليه؟؟؟؟واللى يتعاملبشخصيه غير شخصيتهليه؟؟؟؟؟؟ليه بنقول علىعالم النت كله كذبمعان العالم ده احنا اللى عايشين فيهيعنى احنا اللى بنكذب بقى ( الحمد لله بتعامل بشخصيتى ومشبكذب)طيب ما هو كل واحدلو مكذبش اكيد هيبقى اصدقليه مبقاش فى حدود فى الادب فى التعامل (( مش كله طبعا ))ليه الولد لما يلاقىبنت بتقعد على النت وبتصلى يستغربليه كتير يقولوا لا مش هنرضى نقعد اختنا على النت؟؟انت مش واثق فيها؟والا عارف ان كما تدينتدانانت خايف اصل حديعمل اللى انت بتعمله ( مش كل الناس طبعا )الموضوع كبير وعايز تناقشفى ناس بتقعد على النتوالحمد لله محترمينومستنيه وجهات نظركم ان شاء الله

§¤~^~¤§¤~^~¤ التوقيع¤~^~¤§¤~^~¤§

لا اله الا الله محمد رسول الله
استغرك ربي واتوب اليك
[b]

[/b]
M!rO
رئيسة الأقسام العامة + مراقبة مثالية + صاحبة الصورة المضحكة في مسابقة صورة و تعليق
رئيسة الأقسام العامة + مراقبة مثالية + صاحبة الصورة المضحكة في مسابقة صورة و تعليق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الخميس أغسطس 13, 2009 9:03 pm

والله يا يوور زى ماقولتى
((كما تدين تدان))
يعنى ال بيتسلو او بيكذبو او بيعملو اى حاجة تشبة كدة هتتردلهم
والناس ال مش بترضى تقعد اخواتهم دول مبيبقاش عندهم ثقة فـ نفسهم اصلا عشان يثقو فـ
اخواتهم
وال بيتظهرو بشخصية تانية بيبقى شخصيتهم ناقصة او مش عجباهم او اى حاجة فبيحاولو يظهرو بشخصية تانية عنوانها الكذب ف طبعا قبل ما يضحكو على حد بيضحكو على نفسهم
وشكرا على الموضوع يا يورا
ومستنية مواضيع كمان منك

♥ زمـــرده ♥
مدير عــام
مدير عــام

انثى
محل إقامتك : فى بيتنا
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : مع نفسى

مُساهمةموضوع: رد: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الجمعة أغسطس 14, 2009 8:14 am

رأيك جميل يا ميرو
ورأيك سليم ماشاء الله
نورتى الموضوع يا قمر

لا اله الا الله محمد رسول الله
استغرك ربي واتوب اليك
[b]

[/b]
M!rO

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الجمعة أغسطس 14, 2009 11:21 am

نورك يا اختشى هههه
موضوعك الاحلى هههه

smile girl
عضوة ذهبية + صاحبة اطرف صورة في مسابقة صورة وتعليق
عضوة ذهبية + صاحبة اطرف صورة في مسابقة صورة وتعليق

انثى
محل إقامتك : تايه فى بحر الحب ( تبع مين الحجه )
العمل/الترفيه : قاعده على النت ليل ونهار من غير شغله ولا مشغله
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الأحد أغسطس 30, 2009 2:37 am

بجد عندك حق فعلا يا يورا هو دة اللى بيحصل دلوقتى فى كل مكان والصح بما انك كتبتى دة للمنتدى وللاعضاء انهم يتعظوا ويستفيدوا من اللى حصل :!X!: والموضوع جامد تسلم ايدك
سندريلا
مشرفة قسم الحياة والناس+ملكة المواضيع 2009 بقاعدة عربى
مشرفة قسم الحياة والناس+ملكة المواضيع 2009 بقاعدة عربى

انثى
محل إقامتك : غرقانة فى بحر واسع أمواجة عالية ويصعب الخروج منة ولا توجد قوارب نجاه
العمل/الترفيه : كتابة أشعار
المزاج : بيكون عالى عندما أرآه

مُساهمةموضوع: رد: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:32 am

والله الموضوع مهم يا يورا
وعندك حق بس حب التربية من الأول
ahmed2010
قطورة ذهبي
قطورة ذهبي

ذكر
محل إقامتك : القاهرة
العمل/الترفيه : كرة قدم
جنسيتك : مصري
المزاج : عالى اوى فوق السحاب

مُساهمةموضوع: رد: ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 2:18 pm

التربية من الأول اهم حاجة

ماليش دعوه انا عايزه اعرف ليه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1